2 februari 2015

Tiggarbrev, som gärna får delas!

Ibland måste man tigga och det tänker jag göra nu! Varför det, undrar vän av ordning? Jo, det är nämligen på detta vis att undertecknad deltar i en liten fototävling. Denna tävling går ut på att få så många röster man möjligt kan på sin bild. Det är givetvis där du kommer in, kära läsare! Skulle jag vinna, får jag dels mitt foto tryckt på handgjort, svenskt papper. Samt en prenumeration i ett år på Adobe Photoshop och Adobe Lightroom vilket jag VERKLIGEN vill ha. Ett antal av mina vänner har redan gjort detta och är du en av dessa, tackar jag dig och du behöver inte läsa vidare om du är strängt upptagen.

För det första kräver tävlingen att du är en av de ca 1,35 miljarder människor som har ett konto på det sociala nätverket Facebook. Tillhör inte du just denna kategori av människa, kan du sluta läsa nu. Om du inte av nyfikenhet vill veta vad jag egentligen vill. Utan Facebookkonto, kan man nämligen inte rösta i just denna tävling.

Har du ett Facebook konto? Vad trevligt, då kan du nämligen göra mig glad genom att rösta på just min bild. Min bild ser du här nedan.

Bilden jag tänkte vinna en tävling med föreställer Havängsdösen med Stenshuvud i bakgrunden.
Tycker du att denna bild är värd din röst, klickar du på denna länk som tar dig till tävlingen på ovan nämnda sociala nätverk.

Väl där, bläddrar du ner till bilderna och letar upp just min lilla bild som ser ut som följer. Ja jag hade kanske inte bäst fantasi när jag namngav den men det får kvitta:


Klicka på rutan "Vote" och du har gjort mig den tjänst jag tigger om. Skulle du inte gilla min bild får du givetvis lov att rösta på någon annan eller ingen alls, det är ett fritt land vi lever i och jag tänker inte berätta vad du ska göra med din makt (röst). Jag bara ber, med glansiga ögon, på knä. Att du ska tycka bäst om min bild!

Skulle du bli VÄLDIGT imponerad, får du gärna dela och be andra att också rösta på min bild genom att klicka på rutan "Share". Eller till och med dela denna utlämnande ynkedom till bloggpost, vilket kanske är ÄNNU bättre för en ynklig tiggare som mig. 

Tack så hjärtligt mycket för din tid (och möjligen röst).

Eder, Magnus (rösttiggare).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics