1 februari 2015

Fotosöndag 150201.


För många år sedan deltog jag i "Fotosöndag" ett par gånger. Det var något jag gillade och tyckte var roligt. Efter ett "litet" uppehåll på 1512 dagar tänkte jag försöka delta igen, om inte varje gång så i varje fall lite oftare. Åtminstone med mindre uppehåll mellan bidragen än 1512 dagar. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema var "skräp" och det beskrevs så här på Fotosöndag:

Nu kommer något som kan bli hur roligt som helst att fånga. Kan det vara vackert trots att det är något vi förkastar? Det är upp till er att visa det nu.
Veckans tema är “Skräp”
Lycka till med temat!
// Joakim, Mattias & Susanne

Jag började fundera på skräppåsar i vägkanten och det enda med det tredje. Men eftersom jag just nu håller mig inne så mycket jag bara kan, såg jag inget jag tyckte kändes intressant eller roligt. Men idag, sista dagen att ta ett foto, var jag ute en sväng kring huset. Plötsligt satt den där, en övergiven känga på en gren. En övergiven sko, kan väl kallas skräp tänkte jag och tog några bilder. Ett av dessa foton fick bli mitt bidrag och därmed är jag igång igen.

Mitt bidrag till Fotosöndag 150201, tema "skräp".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics