10 maj 2015

Fotosöndag 150510.

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema var "Vinklar".

Någonstans hade jag en förhoppning att jag under veckan skulle se några intressanta vinklar och det gjorde jag säkert också men utan att tänka på att bilder skulle tas. Men, räta vinklar är också vinklar så till slut fick det bli en bild på en vårgrönskande äppelodling (där blommorna tyvärr inte riktigt slagit ut ännu). Väldigt räta vinklar i raderna av träd, kanske inte så roligt men bedövande vackert i den sjunkande vårsolen.

Mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat vinklar, Fruktodlingen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics