17 maj 2015

Fotosöndag 150517.

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema var "Oskarpt".

Jag hade ingen direkt idé till vad jag ville göra med oskarpt, det fick helt enkelt bli vad det blev. Jag har tagit många färgrika, skarpa och blommiga foton den senaste veckan. Rapsfält och blommande äppelodlingar på Österlen har förevigats, som vanligt vid denna tid på året. Något av alla dessa foton skulle få bli mitt bidrag. Valet föll på en stor, vacker äppelblomma. Skulle den vara oskarp, kunde den även få bli svartvit.

Mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat oskarpt, Äppelblomman:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics