3 maj 2015

Fotosöndag 150503.

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema var "Detaljer".

Det är redan dags för mig att presentera mitt fjortonde bidrag sedan min återstart i Fotosöndag för lite drygt tre månader sedan. Fantastiskt nog har mina bidrag visats över 82.000 gånger på Flickr, ett snitt på över 6000 bildvisningar per bidrag. Långt över mina vildaste fantasier givetvis och jag är jätteglad för alla fina kommentarer jag fått.

Veckans tema blev inte så lätt för mig som jag först trodde. Jag blev besviken på allt jag försökte mig på. Allt eftersom tiden gick och söndagen närmade sig, var jag givetvis till slut tvungen att bestämma mig för en bild. Valet föll tillslut på "folkvagnsbussen", som står ganska undanskymt i våran bokhylla normalt sett. Den fick komma fram i ljuset och posera lite. Det finns ganska mycket detaljer att se i bilden om man ger den lite tid.

Mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat detaljer, Hippiebussen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics