8 november 2015

Fotosöndag 151108

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema på Fotosöndag är "Action".

Jodå, action. Normalt sett hade jag så klart sett till att fixa ett foto från en hockeymatch. Men som det föll sig var det uppehåll i SHL denna veckan och därmed föll den tanken. Åtminstone om jag skulle ha ett foto innehållandes Malmö IF och varför skulle man vilja fotografera något annat lag? Alltså stod jag där igen, helt utan någon bra idé och redan fredag. Hur det än var, hittade jag några actionfigurer i källaren hos mina föräldrar. De fick duga och för att få med något jag är intresserad av fick böcker bli landskapet.

Varsågoda, mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat action. Slaget om bokberget:

Slaget om bokberget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics