29 november 2015

Fotosöndag 151129

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema på Fotosöndag är "Mustasch".

Det var väl lämpligt med mustasch som tema nu i november. Eftersom jag är hockeynörd deltar jag i den där kampanjen för Malmö Redhawks (som jag också bloggar en del om här) och om ni känner för att donera någon krona i kampen för mäns hälsa går det utmärkt här: http://mobro.co/magnusbengtsson
Jag har en ganska tveksam skäggväxt, det är inte direkt ogräsfart på den om vi säger så. Men med god vilja och tålamod kommer det ett och annat strå i ansiktet lite här och var. Det är också min mustasch som får stå modell idag och representera mitt bidrag till veckans tema.

Varsågoda, mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat mustasch. Movember:

Movember

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics