17 januari 2016

Fotosöndag 160117

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema på Fotosöndag är "Festligt".

Efter ett långt juluppehåll är det idag dags för Fotosöndag igen. Temat som gällt sedan sist är alltså festligt och jag väljer att ta ett foto jag tog på nyårsafton. Eftersom jag tycker bilden lite grann förmedlar det jag själv alltid känner för just nyårsafton. Det är festligt och glatt, men samtidigt finns det plats för lite eftertanke över året som passerat och för alltid försvinner.

Varsågoda, mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat festligt. Jag kallar det för "Nyårsbordet":

Nyårsbordet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics