28 augusti 2016

Fotosöndag 160828

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema på Fotosöndag är "Sommarnöje".

Efter en lång och åtminstone stundtals varm sommar är det dags för vardag och Fotosöndag igen. Temat för sommaren är alltså sommarnöje och det har det funnits gott om tillfällen att fotografera, trots att jag har jobbat hela sommaren. Jag hade en hel del foton att välja mellan men hittade inget där lyckan är så total som i det jag valde. Ett foto från en sommarmarknad och lyckan över att få åka karusell. En lycka jag för övrigt inte på något sätt kan relatera till, men det är kul att vi är olika och det är fantastiskt roligt att titta på.

Alltså, mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat sommarnöje. Jag kallar det för just "Karusellen":

Karusellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics