21 juni 2015

Ingen Fotosöndag?

Fotosöndag

Vänner av ordning sitter antagligen och studsar av otålighet på veckans inlägg om Fotosöndag, det vill säga vänner av ordning som inte är djupt inne i Fotosöndag-sfären. Vi vet nämligen att Fotosöndag håller sommarlov nu och därmed blir det inte några fotoposter som vanligt igen förrän i Augusti.

Däremot får ni hemskt gärna titta in på de bilder jag hittills postat i denna lilla fotoutmaning. I mitt album för Fotosöndag hittar ni samtliga 20 bidrag från i år, samt de 6 bidrag jag postade i nådens år 2010. Då fotograferade jag med mobil, nu med lite finare grejer. 

Tack så mycket för alla vänliga tillrop under den gångna våren, hoppas att ni vill fortsätta titta på mina foton även i höst. Under tiden, välkomna in och titta på mina bidrag hittills: https://flic.kr/s/aHsjsoFfAe

2 kommentarer:

  1. Tack för alla urfina bilder!

    SvaraRadera
  2. Tack för att du tittar och gillar dem! <3

    SvaraRadera

Real Time Analytics