23 augusti 2015

Fotosöndag 150823

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Efter två månader av sommarlov är det nu dags att ta tag i Fotosöndag igen. Mjukstartar med sommarens tema "Somrigt".

Jag har inte alls funderat över temat i sommar utan gjorde så att jag när det idag var dags, helt enkelt valde en bild jag gillade bland de jag tagit i sommar och som passar ihop med temat. 
Fanns en hel del kandidater men jag fastande till slut för den här lilla idyllen i Halland. Knobesholms Tunnbinderi en vacker junidag, sommaridyll så att det räcker och blir över.

Mitt första bidrag till höstterminens Fotosöndag är alltså, Knobesholm:

Knobesholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics