14 februari 2016

Fotosöndag 160214

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema på Fotosöndag är "En filmtitel".

Jag erkänner direkt att mitt bidrag denna vecka blev en nödlösning. Min idé var att göra Hajen, där vår älskade katt Doris skulle få gestalta den gapande käften från filmaffischen. Det är bara ett lite problem, Doris är världens i särklass drygaste fotomodell. Efter många, långa och frustrerande försök att få henne att gäspa i rätt vinkel på rätt plats fick jag erkänna mig besegrad. Jag kan helt enkelt inte kontrollera henne, det är hon som bestämmer precis allt! Istället valde jag helt statiska modeller, som åtminstone håller sig still. Fotomodeller...

Varsågoda, mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat en filmtitel. Jag kallar det för "U.S. Marshals":

U.S. Marshals

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics