28 februari 2016

Fotosöndag 160228

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema på Fotosöndag är "Vått".

Hur svårt kan vått vara, tänkte jag. Tydligen jättesvårt svarade verkligheten eftersom jag inte riktigt kom på något kul på hela veckan. Så det fick bli som det brukar, något hittepå någon timme innan jag skulle åka iväg och vara upptagen resten av lördagen. Ärligt talat inte en bild jag är speciellt nöjd med, det såg bättre ut i huvudet innan jag gjort den måste jag erkänna. Kanske kunde det blivit bättre om jag haft lite mer tid, eller gett mig själv lite mer tid. 

Varsågoda, mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat en Vått. Jag kallar det för "En blöt kväll":

En blöt kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics