1 mars 2015

Fotosöndag 150301.

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema var "Ovanifrån" och det beskrevs så här:

Ibland kan vi som fotograferar lyckas fånga speciella och annorlunda bilder när vi försöker se omvärlden ifrån ett annat perspektiv som till exempel ovanifrån.
Veckans tema är “Ovanifrån”.
Lycka till med temat!
// Joakim, Mattias & Susanne

Eftersom jag nästan hela veckan kämpat mot Mr Mancold och inte förrän på fredagen kände mig någorlunda på gång, har det inte direkt funnits tid för något spektakulärt. Eller vänta nu, bara fantasin sätter gränser och inte behöver jag ta en bild ovanifrån. Istället kanske bilden ska föreställa något som kommer ovanifrån? Något som kommer ovanifrån och låt oss säga tar en katt? Kanske jag själv ska komma ovanifrån och ta Kajsa? Ja, så fick det bli och så här blev resultatet:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics