29 mars 2015

Fotosöndag 150329.

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema var "Siluett".

Egentligen ville jag göra något helt annat än vad det blev, men vädret i veckan var inte på min sida om vi säger så. Istället fick jag chansen på fredagskvällen när molnen lättade och en klar himmel med en fin måne uppenbarade sig. På med kläderna och ut och motionera kameran alltså.

Precis som förra veckan blev det ett antal foton jag var nöjd med av olika anledningar. Men denna gång tog jag hjälp av vänner och familj som fick rösta. Jag själv röstade också givetvis och när den oerhört spännande (well...) sammanställningen var klar, stod bilden som följer som vinnare. Här är alltså mitt bidrag till Fotosöndag med temat siluett:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics