19 april 2015

Fotosöndag 150419.

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema var "Mjukt".

Eftersom jag visste att jag skulle besöka Österlen under veckan, tänkte jag att man borde kunna använda sig av Brösarps backar. Sagt och gjort, jag åkte dit. Jag åkte faktiskt dit flera gånger och det blev, som vanligt, en oerhörd vånda att välja en bild som jag tyckte om. Med lite hjälp, igen, föll valet till slut på den jag visar här. Jag tänkte mig att man ska se de mjuka kullarna och en tom lite hårdare rastplats i väntan på turistanstormningen om några månader.

Mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat mjukt:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics