26 april 2015

Fotosöndag 150426.

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema var "Uppåt".

Alla som hängt med i nyheterna på Österlen de senaste åren känner garanterat till konflikten mellan Ulf Lundell och Kivik Art Centre om det höga betongtorn som uppförts på området. Jag ska inte alls ge mig in i debatten om det är konst eller ej, men att det ser ut som kattskit i den miljö det är placerat kan jag skriva under på omgående. Nåväl, det var inte betongdjungeltornet mitt inlägg skulle handla om utan om mitt bidrag till Fotosöndag.

Ett av verken uppe på Lilla Stenshuvud är "Himlatrappan", som inte Ulf Lundell heller är överdrivet förtjust i för övrigt och snygg skulle jag inte heller kalla den. MEN, jag tyckte att den kunde få bli del i mitt bidrag till temat uppåt. Jag kallar den givetvis Stairway to Heaven, allt annat hade varit ovärdigt mig!

Mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat uppåt, Stairway to Heaven:

1 kommentar:

Real Time Analytics