13 september 2015

Fotosöndag 150913

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema på Fotosöndag är "Otyst".

Jag hade tänkt fotografera något oväsen, maskiner eller liknande. Ju mer jag tänkte på det, deto tråkigare kändes den idén och tanken på Sound of Silence dök upp. Närmare bestämt i bilen på väg för att leta efter just någon maskin eller liknande. Fotot blev inte riktigt som jag tänkt mig i huvudet, jag har dessvärre inte obegränsat med tid. Tanken att det skulle beskriva låten och vara lite av en motsats tycker jag ändå att jag fick med till slut.

Det ska egentligen inte behövas men OM det mot förmodan skulle finnas någon som inte känner till Sound of Silence med Simon and Garfunkel finns den här på Spotify och texten exempelvis här.

Alltså, mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat otyst, Sound of Silence:

Sound of silence

2 kommentarer:

Real Time Analytics