20 september 2015

Fotosöndag 150920

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema på Fotosöndag är "Lätt".

Hade som vanligt massor av funderingar om vad jag skulle göra för bidrag. Från ganska avancerade grejer till en fjäder, vilket gick bort när jag insåg att den använts i själva presentationen av temat. Istället snöade jag in mig, med hjälp av min sambo, på vattenångan som är lättare än luft. Så fick det bli. Modellen är vår vansinnigt gulliga lilla kaffekanna, som skötte sig ypperligt utan gnäll. Eller lite gnäll blev det faktiskt, när vattnet kokade.

Alltså, mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat lätt, Lättare än luft:

Lättare än luft

2 kommentarer:

  1. Perfekt! Vinner vad mig anbelangar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Dig kan man lita på svormor! <3

      Radera

Real Time Analytics