6 september 2015

Fotosöndag 150906

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema på Fotosöndag är "Frukter".

Veckans tema var ganska passande för mig då jag skulle befinna mig en stor del av den på Österlen. Det vankades hemvändardag på Kivik vilken jag och min far skulle delta på med våra filmer och mina foton. Kivik är, som många vet, fruktens Klondyke i Sverige och hittar man inte frukt där lär frukten inte finnas längre. Jag tog några foton i lediga stunder mellan allt som skulle fixas och till slut föll mitt val på fallna frukter. 

Alltså, mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat skiftningar. Frukten har fallit, länge leve frukten:

Fallna frukter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics