24 april 2016

Fotosöndag 160424

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema på Fotosöndag är "I skyn".

I skyn kunde givetvis bli egentligen vad som helst. Ett moln, månen, solen. Jag tänkte att det inte skulle bli fåglar i varje fall, eftersom bilden Fotosöndag använder för att presentera temat var just en fågelbild. Men efter att ha gått igenom alla bilder jag tagit blev det givetvis så att jag fastnade för en med just en fågel på. Så kan det gå när man fotograferar, men vet aldrig vilka bilder man blir lite kär i förrän man jobbat lite med dem.

Jag bjuder på en av de bilder jag tog som inte föll mig i smaken, mest för att jag inte har så mycket vidvinkel jag hade behövt. Men jag tyckte inte heller att den stod ut eller berättade speciellt mycket. Nä, det fick bli fågeln som gled genom molnhavet.



Alltså, mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat I skyn. Jag kallar det för "Molnsurfare":

Molnsurfare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics