1 maj 2016

Fotosöndag 160501

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema på Fotosöndag är "Drömmar".

Veckans foto blev oerhört svårt för undertecknad. Jag var helt tom på idéer och länge trodde jag nog att det faktiskt inte skulle bli något alls. Faktum är att jag i och för sig har en, som jag tycker, briljant idé. Men den visste jag skulle vara omöjlig att genomföra just nu. Jag lovar dock att återkomma till detta om det blir så att jag verkligen förverkligar den framöver. Jag och Helena begav oss istället ut en stund i naturen, för att fylla våra lungor med vårfräsch luft och där och då knäppte jag av några bilder.

Först tänkte jag något sådant här, när jag till slut bestämt mig för att kalla veckans foto för "Vårdrömmar":


Men den innehåller aningen för mycket detaljer och kändes kanske inte jättevårlik eller drömlik heller för den delen. Jag gick istället på en mer minimalistisk variant, som möjligen med god fantasi kan ses som lite mer drömlik. Är kanske inte fullt ut nöjd, men något ville jag lämna in trots allt.

Alltså, mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat Drömmar. Jag kallar det för "Vårdrömmar":

Vårdrömmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics