3 april 2016

Fotosöndag 160403

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema på Fotosöndag är "Lågt".

Lågt kan man tolka på flera sätt men jag valde att gå på lågt perspektiv, som skrevs i beskrivningen av temat. För att komma närmare de detaljer som man kanske inte noterar speciellt tydligt i vanliga fall. Jag såg hela tiden en häst framför mig i huvudet, så det var bara att leta upp en lämplig hästhage och göra sig bekant med individerna på plats. Det blev denna förtjusande person jag valde att koncentrera mig på och i samförstånd gjorde till min modell för dagen.


Edit: Kanske ingen noterade min fadäs att presentera fel modell här ovan, men jag gjorde. Alltså, HÄR kommer min ätande modell i helfigur. Men hästen ovan var också väldigt tillmötesgående. :)


Man kan tycka att det är lite lågt att fotografera någon som just avnjuter sin lunch bestående att saftigt gräs. Men ibland får man göra det smutsiga jobbet för konstens skull. 

Alltså, mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat Lågt. Jag kallar det för "Lunch i hagen":

Lunch i hagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics