8 maj 2016

Fotosöndag 160508

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema på Fotosöndag är "Struktur".

Jag var i Malmö med min sambo igår för att se en god vän slita sig fördärvad i hinderloppet "Toughest". Jag hade självfallet tänkt kombinera denna utflykt med ett fångade av mitt bidrag till veckans Fotosöndag. Men jag fångades istället av den galna tävlingen och glömde både tid och rum, dessutom passade den tidiga majdagen på att bjuda på årets första rejäla högsommarvärme. 

Saker människor gör. Toughest Malmö 2016.
När jag kom hem med alla mina bilder fanns det inte en enda jag tyckte kunde passa till veckans tema. Jag hade förvisso en hel del roliga bilder som den här ovan, men inte den jag behövde till i dag kände jag. Hur den nu var skulle vi träffa den tuffe kompisen idag igen denna gång i Eslöv och där hittade jag ett gammalt och livserfaret träd. Detta träd fick bli mitt bidrag, eller detta träds åldrande bark fick rättare sagt bli mitt bidrag. En bark man kan hitta hur mycket som helst i om man tittar noga och länge.

Alltså, mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat Struktur. Jag kallar det för "Åldrad struktur":

Åldrad struktur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics