22 maj 2016

Fotosöndag 160522

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema på Fotosöndag är "Ljus".

Jag hade inte någon direkt idé till veckans tema. Men så slog det mig hur ljuset vi nu har påverkar olika saker och ting. Exempelvis hur pass mörkt man kan ha det i sovrummet när man ännu inte känner sig mogen att kliva upp. Gardinerna räcker inte till, utan det skarpa morgonljuset kämpar sig igenom, ger vackra ljusfenomen i rummet och lockar mig att vakna. 

Det fick helt enkelt bli mitt bidrag denna vecka och det krävdes sällsynt lite jobb, om vi bortser från att kliva upp ur sängen vilket så klart kan vara nog så jobbigt.

Alltså, mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat Ljus. Jag kallar det för "Morgonljus i sovrummet":

Morgonljus i sovrummet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics