24 maj 2011

En runda till...

Tänkte att mitt skrivande om detta med tanke på att jag kunde skriva detta skulle vara slutet på sagan, men icke. Idag läser vi detta och jag vet inte vad ni tänker men jag vet vad jag tänker. Nog är nog, madrasserat rum nästa för denne lallare. Han har redan fått på tok för mycket mediautrymme och jag vet att jag också gör det nu, men eftersom jag börjat skriva om skiten får jag väl ta det i mål också.

Alltså väntar vi nu på...den 21/10 istället. För att ännu en gång konstatera att han har fel, för tredje gången. Men, han kommer väl troligen ha räknat fel ännu en gång då får vi misstänka. Å andra sidan kan vi kanske hoppas att hans gud räknat ut att det är dags att kalla hem sin lille hustomte innan han gör bort sig allt för mycket här nere på lilla obetydliga jorden.

...to be continued.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics