27 mars 2016

Fotosöndag 160327

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema på Fotosöndag är "Gult".

Påskevenemangen för mig och Helena var inplanerade sedan länge. Men på grund av att livet inte alltid följer planeringen man gjort blev Fotosöndag dessvärre ganska nedprioriterat på skalan. Men oavsett hur långt ner i prioriteringen, så brukar jag försöka få ut en bild och så även denna gång. Kanske inte det foto jag är mest stolt över, men jag får säga att jag ändå inte är helt missnöjd heller med tanke på förutsättningarna. Om inget annat blev det i varje fall gulligare än förra söndagen. :)

Alltså, mitt bidrag till veckans Fotosöndag på temat Gult. Jag kallar det för "Sjukhuskycklingar":

Sjukhuskycklingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics