7 mars 2011

Gott mos, som de säger i Götelabôrg.

Japp, ni gissar helt rätt. Biljetterna till Big 4 är klara och i hamn. Därmed kan festen bara börja med sig! Nej men seriöst, det är fyra månader dit. Just nu känns det som att det är ett onödigt långt upplopp fram tills dess. Men å andra sidan ger det mig tillfälle att lyssna in mig på de band jag aldrig sett live förr; Megadeth och Anthrax.

Anthrax skulle jag sett 2009 på Sonisphere men de ställde in på grund av sjukdom den gången. Jag ser verkligen fram emot att se dem då det är det band jag lyssnat längst på av Big 4, till och med tidigare än Metallica. Sen att anledningen att jag började lyssna på dem heter I'm the man kanske vi ska prata tyst om...vilket jag inte gjorde nu. :)

Hur som är allt fix och färdigt för en hejdundrande partyhelg med sissnesjukt bra musik i ohyggliga mängder. Hoppas bara att Göteborg visar upp sig med sitt finaste sommarväder också. Visst är inte regn något som på något sätt hindrar mig, men det blir så mycket roligare om det är soligt och gött!

ROCK ON!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics