29 mars 2011

När "kämpa" inte räcker längre...

En vän på Facebook postade ett inlägg om tappra Linda och jag läste. Tyvärr är jag inte den som läser och bara nickar och går vidare. Jag känner och jag känner mycket. Var tvungen att läsa många inlägg av henne även om jag redan visste utgången. Jag visste att hon inte skulle vinna sin match, ändå hoppades jag. Förgäves givetvis...

Hon har det bra nu. Det har inte hennes man, barn och övrig familj. Mina sympatier till dem! Och heads up till oss alla; om det känns fel i kroppen. Ge INTE upp om läkare säger att det bara är något smått. Bara DU känner din kropp och jag lovar att om DU känner att det inte är något smått, så är det troligen inte det heller. Ta till vara på livet, var rädd om det och ge det chansen att vara så länge det bara går. När det är slut, så är det slut...

Sov gott Linda! Kärlek till hennes anhöriga! Hennes blogg hittar ni här om ni är intresserade av hennes liv och sjukdom: http://lindaskriver.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics